16.27

Kan inte påstå att det blivit så mycket pluggande idag. Kollat igenom ett par avsnitt som jag inte är så hajj på, men det räcker inte för att jag ska vara nöjd. Får ta mig tid i veckan helt enkelt. Istället har jag legat ute o njutit av solen. Fy vad underbar den är, kan inte få nog. Vill verkligen inte bli av med den nu snart.. känns redan att det börjar gå mot höst när temperaturen sjunkit enormt på dagarna. Inte roligt alls..
Mätt och belåten sitter jag nu här och hade tänkt hoppa in i duschen. Later.


verkligen njöt ute i solen idag.

middagen bestod av en favoritpaj från felix med sallad, feta och avocado. Till det ett glas cola - oslagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0