städ- & pluggdag

Är iallafall tänkt så. Ska försöka tillbringa timmarna ikväll till att göra lite nödvändigheter här hemma inför slutet av veckan då jag får hem min kära syster några dagar. Hade även tänkt stöka om lite med möbler här hemma, men det är inte så lätt när man inte vet hur man vill ha det riktigt. Får se vad det blir idag, dammråttorna under sängen SKA bort iallafall. ;)
Jag har bara hunnit läsa halva boken i svenskan som är till på onsdag så det blir spurten idag och imorgon. Sen om jag fattat något utav den är en annan sak, men har iallafall försökt så jag slipper känna en klump i magen. Jag är glad att jag inte valt till ännu fler ämnen till schemat då det känns som att det är nog med plugg i dom ämnen som redan ingår.. sen att projektarbetet kommer ta upp mycket tid är också något som hunnit sjunka in. Märker väl i slutänden om det var ett bra eller dåligt val. Men som sagt - det finns en mening i allt man gör.

Nu ska jag ta fram dammsugaren. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0