segt

Allt som var tänkt att bli av idag har faktiskt blivit av också, otroligt nog. Brukar aldrig hinna med att ens göra hälften av allt men nu sitter jag här, tränad o nyfärgad. Ska strax borsta tänderna o krypa ner så det blir den där förbannade fredagen nån gång. Fredag fredag fredag, ett jävla tjat om fredag va? Ja tänk för att det blir det nu när det är det enda som håller uppe humöret under veckorna. Älskade helg = älskade pojkvän. Det enda som egentligen gör att jag tar mig igenom dagarna utan att bryta ihop.. Så jäkla less på samma gamla schema, samma gamla rutiner, samma äckliga människor som käkat blängsylta.. Ursch vad trött jag är nu känner ja, lika bra o stänga ner här innan en o annan ful kommentar dyker upp. Hugaligen. Godnatt!


Han är värd massa pussar imorgon, min gobit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0