Tisdag 1 december

Ny månad. Känns som det kan bli en bra månad det här. Sista 31 dagarna på året. Ska bli härligt med ett nytt åro en ny start och att få lägga det gågna året bakom sig, även fast det finns en hel del jag kommer ta med mig också. Men resten låter jag tillhöra det gamla. Brukar bli bäst så har jag lärt mig.. :)

Ikväll blir det att kämpa på med UF företaget. Nästa helg är det dags att sälja iväg våra produktioner på nordviks mässan så innan dess måste vi vara klar. Men det får vi se till att vara det. Annars är det lite läxor, lite garderobs rensning och andra avenyn som gäller. Imorgon blir det kalas i härnösand direkt efter skolan så då blir det väl förmodligen inte så mycket annat gjort. Sen på torsdag är det öppet hus på HV så då går hela kvällen åt till det. Bara ståhej nu för tiden tycker ja, med vad som för att få veckorna att gå fortare!

Nu ska jag iallafall få hälso-läxan gjord innan ja sätter mig i bilen igen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0