Torsdag 3 december

Blev en heldag borta igår, var inte hemma förrän vid nio igårkväll och då var jag bra trött kan ja lova. Var på kalas i härnösand hos min kusin som har småbarn - det säger väl allt. Men det är alltid lika mysigt att vara där så.

Ikväll är det också fart o fläkt. Vi har öppet hus på HV från 5-8 ikväll. Sen blir det en sväng på gymmet efter + att ja ska färga håret efter det är det tänkt. Eller, det är fan viktigare än alla läxor i världen just nu ;o haha. Ne men det mååååste bli av. Har ju sovmorgon imorrn så jag får sova ut ordentligt vilket som.
Imorrn blir det ju även myspys igen. Oh sån härlig känsla det, och han, ger mig! Blir lika glad varje fredag. :)

Nu måste ja slänga nått i magen innan jag åker ner igen. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0