Godmorgon

Ligger kvar här i sängen, trots att jag varit vaken ett tag nu, och kikar på filmen som jag somnade ifrån igår. Idag har jag gjort av med lite pengar också och blir förmodligen mer innan dagen är slut. Kliade så i fingrarna att jag var tvungen att klicka hem ett par plagg från h&m, dock bara tråkiga basgrejjer.. men sånt ska man ju också ha i garderoben. Innan jobbet ska jag även hinna med ett par saker i stan så det kommer som sagt gå åt endel idag. Men jag känner för att unna mig en aning just denna gråa tisdag. :)

Är hungrig som en oxe fast jag för bara lite mer än en timma sen ätit frukost (även stoppat i mig ett par mentos där emellan..) så ska ta o göra några rostade med marmelad nu - sen läsa lite i körkortsboken!

Kommentarer
Postat av: steph

kikade in & ville bara önska en fortsatt trevlig dag och hoppas att allt är bra med dig? kram! =)

2009-07-21 @ 16:47:39
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0