ynka tre veckor

Hejhopp! Ligger här i sängen framför big brother och hade tänkt släcka ner strax. Igen. Har nyss startat upp datorn, var tvungen att kolla läget innan jag kunde sova - aningen patetiskt.. haha!
Nåja, min dag har legat på plussidan iallafall. Somnade ute i solen en stund till att börja med, tog en glass på stan med barnen, jobbade, köpte hem pizza och åkte sedan iväg till en vän för en prommis samt lite körning och till sist mys framför tvn vilket var välbehövt as always.

Idag (imorgon?) är det 21 dagar kvar till min 18-årsdag, 3 veckor bara. Det är ju fantastiskt vad tiden gått fort! Kommer garanterat drömma om den dagen inatt igen som jag gjort de senaste nätterna. Dock inget possitivt så kanske det kommer inatt.. ;) Längtar som en gaaalning gör jag iallafall.

Imorgon (idag?) blir det jobb och sedan en efterlängtad vilodag! =) Och nu ska jag sova för att överhuvudtaget orka pallra mig ur sängen imorrn. Så nattinatt på er!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0