Midsommarfirande!

Nu var det inte bara en, utan två dagar sedan jag uppdaterade här. Har hänt endel så har inte haft tid att slå mig ned vid datorn o skriva ihop någonting.
Men i fredags jobbade jag iallafall till 2, sen var det bara att snabba sig hem och göra sig iordning för att åka först till lunde på en häärlig midsommarmiddag med jennf och hennes släkt. Tack för det! Det var både gott och kul på många sätt :D Efter det kom mamma och hämtade upp oss och jag körde vidare mot norrfällsviken där resten av kvällen spenderades. Mycket rolig kväll, hade kramp i axeln (av alla ställen, ja) på slutet av kvällen för jag skrattat så mycket. Slapp myggen också, fick ett på baksidan av låret men det kunde jag allt bjuda på. Blev bjuden på pizza innan vi skulle hem också, great! Som sagt.. lyckad kväll!
Så igår när jag vaknade var det bara att hoppa upp för o ladda om. Väntade in hela familjen som skulle fira sis 30 årsdag här hemma. Vi vigde in altanen också, och trots regn kunde vi sitta under "tak" och äta och må gott. Det var en mysig heldag det!

Nu väntar jag bara på att sis ska vakna.. som gjorde det precis. Vi dukar upp en frukost på altanen i det helt underbara vädret! Tack, äntligen sol och värme! Ska dra på mig bikinin och bara steka hela dagen. Kanon.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0