"Hem ljuva hem"

Nej kanske inte riktigt. Men visst, en liten del av mig tycker väl det är skönt att vara hemma också. Bussresan hem var riktigt lång och jobbig. Helgen har dessvärre varit kort (alldeles för kort..) men trots det dåliga vädret har vi hunnit med rätt mycket endå. Ätit gott och såklart bara mått gott - Tack för det sis! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan jag åker ner nästa gång igen.

Ikväll borde jag egentligen titta i matteboken då vi har det sista provet i Mattekursen imorrn. Men äh.. vafan, kollar igenom repetitionshäftena medan jag slår på en film istället. Vilken det blir? Twilight igen såklart.... ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

vad tycker du om twilight då? ;)

2009-05-24 @ 18:41:33
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0