It's complicated, it always is. That’s just the way it goes.

Matte, städa, rensa bort från alla hyllor och vrår, dammsuga hela huset, plugga körkortsteori, färga håret.. ja det var mycket jag skulle ta tag i ikväll och inte har jag börjat med något såklart! Har varit lite borta i huvudet och inte hängt med klockan kan man säga. Men det får bli en lång kväll istället då..
Idag skaffade jag biljetterna till stockholm om lite drygt 2 veckor. Ni anar inte hur skönt det ska bli att få komma bort alltså, jag kan knappt vänta på att få byta miljö och att få se nya ansikten och.. ja, skönt som fan helt enkelt. Det behövs! Känns även väldigt skönt att få hem mina älskade systrar på fredag. Är inte så lätt att bo så långt ifrån dem alla gånger men det går ju. Förhoppningsvis kan jag komma lite närmare om nått år. Underbart!

Det är nog bäst att jag sätter igång nu om jag överhuvudtaget ska få något gjort ikväll. Ha det!

Kommentarer
Postat av: isabelle

ska du till sthlm näst nästan helg? :) jag, julia och en kompis till oss funderar på att dra till sthlm då :D

2009-05-05 @ 18:55:58
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

ja haha jag vill det :D men vi ska se om vi har pengar till det. men över dagen borde ju gå iallafall :) vad ska du göra i sthlm då?

2009-05-05 @ 20:45:23
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0