Morsdag

Man ska verkligen inte klaga.. men det är bara SÅ varmt ute idag! Åkte i så gott som ingenting för att köpa en blombukett till mamma på morsdag men inte ens det kunde hindra svetten från att rinna.(mh fräscht) Olidligt! Men det blåser ju som attan så det underlättar lite när man ligger ute vilket jag gjort hela förmiddagen såklart. Nu har jag gett upp och hade tänkt ta något att käka och slå på tvn. Har inte sett på tv sen i torsdags banne mig, så det kan jag va värd.
Gårkvällen var riktigt trevlig och den bjöd på många skratt och glada miner. Tack än en gång till alla som förgyllde min kväll! :) O för att inte tala om stockholmaren utanför sylos inatt... HAHA, det var en riktigt rolig prick det!
Trots att jag haft mycket för mig i helgen har den varit lagomt lång och jag känner mig redo för en ny vecka imorgon. Den bjuder på mycket gott den med, så det är klart att man ser framemot den!
Ha det så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0