Torsdag 7 maj

Sovit bort större delen av kvällen och vaknade upp till ett dånande spöregn. Innan det hann jag städa undan och byta ut alla vinterprylar mot lite sommrigare stuk här på rummet. Har även förberett allt det sista inför imorrn med klädsel osv. Har varit förberedelser hela dagen uppe på parken och det blir nog en bra kväll trots alla funderingar och frågetecken. Bara man inte ramlar av podiumet så är jag nöjd med min insats!! För er som undgått så är det alltså  vår trendshow jag syftar på. Mina kära systrar kommer hem bara för det också och jag ska tillbringa resten av min helg med Marlene som stannar ända tills söndag - det kan inte bli så mycket bättre just nu känner jag. Lite solsken i mörkret är aldrig fel liksom. :)

Nu ska jag måla naglarna, smörja in mig och sen blir det toast & oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0