22.14

Idag har jag varit jäkla nyttig! Dock hoppade jag frukosten imorse som vanligt vilket inte är bra men jag har faktiskt inte ens ätit en enda utav bullarna jag bakade igår. Bara frukt & mat och inget slisk. Känner mig stolt och riktigt nöjd i magen. ;)

Jag har lagt alla skolböcker åt sidan för ikväll och även där är jag rätt nöjd. Denna trosdag har verkligen varit en riktigt bra torsdag. Kanske är det för att det är fredag imorgon och jag får träffa min älskade, underbara, fantastiska, supergoa pojkvän igen! Dessutom kommer syster hem senare på kvällen så henne får man försöka lägga lite tid till i helgen också. (försöka, alltså ;) hihi)
Har ju sovmorgon imorrn också men ska ändå försöka komma upp i tid - det är nämligen städning som står på schemat!

Dags att släcka ner, lägga mig redo för natten i sängen o invänta ett gosigt godnatt samtal nu. :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0