Måndag 23 november

Jag är så otroligt trött. Hela tiden. Jag sover precis som jag alltid gjort, kanske lite sämre om veckorna dock, men får de timmar jag behöver. Ändå har jag alltid alltid grus i ögonen. Sov en timma innan maten idag men det verkade inte hjälpa särskilt. Tror jag får ta o fundera på att göra som grabben föreslog - börja dricka massa kaffe! ;

Det känns som att denna vecka kan gå fort trots allt. Det är typ det enda som håller humöret uppe nu för tiden - att se framåt och att tänka alla möjliga possitiva tankar som går. 4+3 veckor kvar av favoritens tid uppe i övik o sen kommer han hem igen. Till mig. Det är just sånt som får mig att se det ljusa i allt, att få vara med honom, med den jag älskar. Trots den jobbiga tiden som är just nu så slår det mig ibland att jag hade ju haft det så mycket värre utan honom över huvudtaget. Jag är så förbannat glad över att jag har honom, min goa snutt. :*

Imorgon blir en dag borta från skolan för mig. Blev ju kallad till tandläkaren igen och jag o mami bestämde att stanna i sundsvall medan vi ändå var där för att julhandla lite. Förhoppningsvis får jag en o annan julklapp överstökad så det inte blir panik, som alla andra år, när det börjar närma sig. Har redan lite småfunderingar på gång, hihi.

Nu ska jag göra läxa och sen ta lite glass o slänga mig framför tvn. Blir inget annat vettigt gjort sånna här dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0