Med pengar kommer också shoppingsug...

Vad var det jag sa? Att pengarna skulle gå fort? Jorda. Är pank igen nu, HAHA. Har betalat endel utgifter och klickade även hem en eventuell nyårsblåsa. Inte så speciell dock, men tjusig. Den duger nog. Ska bara betala gymkortet nu sen är jag tillbaka på 0 - och hur fasen hade jag tänkt att jag skulle ha råd med tragus till veckan? Dåligt planerat - indeed.
Nåja, det löser sig. Har lite pengar som ska in på kontot också (iofs följt av ännu mer som ska bort därifrån..) och jag håller alla tummar o tår att jag klarar alla julklapparna som ska inhandlas. Jag får leva på mamsen ett tag framöver nu. ;)

På tal om julklappar så ska jag packa in mina första nu så det är gjort, sen ska jag sätta fart på endel läxor. pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0