Onsdag 18 november

Det är med lättnad jag säger att det inte är något plugg ikväll. Istället ska jag bara ligga i sängen och njuta av att inte känna någon press. Hade tänkt se förtsa twilight filmen en sista gång innan lördag också, då nummer två står på tur. Hade suttit jäkligt fint med nått gott till det men jag var ju hos tandregleringen igår så det kan jag fet glömma. Dessutom var jag och tränade idag så jag borde avstå från onyttigheter ikväll. Har jag tur så får jag ner en banan lite senare, hehe. Påtal om tandis så ringde dom mig idag igen och ville ha tillbaka mig nästa tisdag för någon jäkla justering.. På 3 veckor har jag då varit på tandläkarmottagningar 4 gånger. Sanslöst..

Jaja, om en halvtimma ska jag hämta mami på jobbet och till dess blir det Buffy the vampire slayer. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0