stop i verkstan..

Slurpat cola hela kvällen och suttit och dragit ut tankar ur huvudet till den här förbaskade essän.. Den här gången går det inte lika lätt som förra gången. Kanske är ämnet lite känsligare nu, vad vet jag..
Nu är det iallafall stop för ikväll på den fronten så jag får köra på hårt imorgon istället. Ska även hinna med att städa imorgon, för på fredag tar jag förhoppningsvis med mig favoriten hem efter skolan. Gud så jag saknar honommm!!!!! Hemska saker. Hua.

Tänkte ta igen det senaste avsnittet av true blood nu innan kvällens avsnitt sänds på tv. Sen ska jag försöka sova så jag får en lång och hel sömn en gång för alla. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Okej, men det gör ju inget för dom iallafall :) Huvudsaken dom hamnar bredvid varandra.. men kan vi snacka om det någon dag på msn eller så?

2009-11-04 @ 22:57:58
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0