Tisdag 10 november

Av någon konstig anledning har jag gång på gång glömt dagens datum varje gång jag haft användning av det. Att det är 10 november sätter sig bara inte på huvudet alltså, eller så är det så simpelt att jag bara inte vill inse det. Imorgon kommer jag väl bara ha dagens datum i hjärnan istället, hehe.
Idag har vi haft besök av Marianne från MakeUp Store. Vi makeade "perfect red lips" och det är förvånansvärt hur svårt det är att få till jämna, raka linjer och att inget är utanför osv. Nått man får träna på. Sen har jag skaffat gymkort idag, äntliiiiigen. På torsdag hade vi tänkt träna lite så nu är det bara att bita ihop o hålla igång fram till maj.

Kvällen blir nog bara en lugn tvkväll med lite läxor. Hörs.


dagens make


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0