tummen upp för fruktcocktail

Tänkte va lite nyttig ikväll o köpte därför inte hem nån chokladbit, utan jag var så duktig och köpte hem en fruktcocktail burk istället. Glass till det och vips  - så mumsigt! Och jag kände mig skönt mätt i magen efteråt. Men så hittade jag chips från i helgen liggandes i bokhyllan bredvid sängen och.. ja där sprack mitt försök till nyttighet. Tusan! Får bli ett nytt försök imorgon igen då. (ha-ha!)

Annars sitter jag och väntar på en pling från favoriten och småkikar på grannfejden. Och just nu insåg jag att jag inte gjort nått vettigt på hela kvällen.. Måndagar i all ära, hua.

Men nu säger jag godnatt för mig iallafall. Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0