APU dag 2

Jahani, har bara varit MASSA varor idag. Närmare bestämt 1 ton!! Mina händer är torra som flarn av all plast som slitits bort från förpackningarna och naglarna är förskräckliga. Får fixa dom imorrn och göra nån liten special kur. Har blivit golunch ute båda dagarna nu så imorrn får jag sno med en matlåda härifrån. Grabben som är ledig tills fredag (den jäveln) får minsann laga sin egen lunch här hemma. Han som lagar middag och allt tills jag kommer hem också den söten. Underbar är vad han är!
Nu ikväll har jag varit o tagit en latte på UH med malla och hade tänkt hoppa in i duschen nu och sen vänta in träningsnarkomanen som borde vara klar snart tycker jag. ;) Sen blir det tvmys för hela slanten, inte en enda minut ska gå till spillo!

Hörs o störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0