HELG!

Dagen har varit kort & onödig, som vanligt, men ändå har jag hunnit med det som jag skulle. Just nu är jag i full gång med att fixa på rummet, men känner att jag inte kommer så mycket längre nu utan pappas hjälp. Så det får vänta tills han tagit sig en middagslur. Han blir ju 55 år idag så jag får vara patient, hehe.

Annars väntar jag bara på favoriten som dyker upp senare. Som jag längtar efter honom just nu! Har en liten liten surprise när han kommer också, hihi. På söndag har vi dessutom tillbringat 3 månader tillsammans (+ den där tiden i början då förståss, innan alla pusselbitar ligger på plats) och det har varit mycket bus under den uppskattade tiden. Fantastisk! Hoppas på att de kommande månaderna blir lika fina. :)

Nu ska jag dra ut sängen och och dammsuga bort alla äckliga dammråttor där under. Sen bädda och lägga in mattorna som är ute på vädring. Japp - en rejäl storstädning är i full gång här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0