ny månad, torsdagen till ära

Det känns faktiskt skönt att det är en ny månad. Denna månad är riktigt händelserik dessutom vilket bara gör det hela ännu lite skönare.

Denna vecka - Mittnytt & party
Nästa vecka - något schemaavvikande i princip varje dag i skolan
v. 42 & 43 - Bor i övik hos älskling (APU på Kicks)
v. 44 - LOV + MALTA!


När jag kommer hem där från Malta igen är det alltså november och då är det nya tag som gäller innan det blir jul och nyår och hela den biten. Tiden lär bara rusa iväg och förmodligen kommer man få en chock när första snön lägger sig på marken också.. dit längtas jag dock inte det minsta!

Ikväll då? Det blir pluggande för hela slanten. Samhällen som ska in imorrn och ska även titta lite på naturkunskapen som vi ska få bortgjord nästa vecka innan vår APU. Bra - så slipper man ha det i huvudet under de veckorna också.
Förövrigt kanske jag även slår till på en prommis om jag orkar lite senare. :)

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0