Shall we dance, shall we dance, shall we daaaance

Ligger nyduschad och nöjd nerbäddad under täcket i sängen framför Shall we dance just nu. Känner att jag är klar för dagen och kan slappna av nu innan jag slocknar.
Blev en kort men effektiv promenad tidigare ikväll bara för o få lite frisk luft. Är ju alltid något. Sedan fick jag finfrämmande och tog en fika, så den där promenaden gjorde ingen vidare verkan direkt. ;) Men skönt & gott var det. Plugget har jag lagt på hyllan ikväll, men än så länge har jag ett par kvällar på mig så får jobba på lite imorgon istället. Undra vad jag hade gjort under kvällarna om jag aldrig hade läxor & prov? haha.. tragiskt.

Nåja, nu ska jag fortsätta att se filmen. Godnatt!


(Bilderna nedan tillängnad Jossitoss)






från i lördags, mycket nöje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0