Onsdag 30 september

Haha, skrev just "Onsdag 30 oktober" i rubriken först. Något kändes fel.. "what?? snart november?? redan???? eh eh" Lite panik, men det är ju trots allt bara 1:a oktober imorgon som tur är..

Jaha.. idag är det mitten på veckan. De tre jobbigaste dagarna av den har snart passerat och det är endast en (och en halv om man ska vara riktigt noga) dag kvar tills jag får pussa på min grabb igen. Det är en pina att vara ifrån varandra på det här sättet, men det är inte föralltid som sagt.

Idag kom halsduken från Gina - var perfekt så den behåller jag. Hittade ett par stövlar på en skobutik här i Kramfors också som jag ska fundera lite mer på. Dom var varma och helt lagomt bra att ha under vintern om dagarna. Vill även införskaffa ett par tygskor att köra ner fötterna i när inget annat känns nog skönt. Vill ha, vill ha, vill ha ;)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0