Some days are better than others

Det är så svårt att acceptera allt som händer just nu och det tycks bara bli värre för var dag. Jag hittar inte det där positiva som jag alltid annars brukar kunna hålla humöret uppe med. Även fast jag vet att det inte blir någon förändring i längden, eller att det inte är för evigt, så kan jag inte låta bli att sjunka längre och längre ner i all negativitet kring det som är fast att jag vet att det leder till något bra i slutänden.. it will work. It just got to.

Vaknade inte upp på min allra bästa sida imorse direkt, men dagen har ändå varit hyffsad. Klarade ekologiprovet med god marginal, och det prov vi gjorde idag gick också bra kändes det som. Har bara en uppgift kvar till imorrn som jag tror går snabbt att skriva ihop sen.
Förövrigt har jag precis ätit "middag". Pappa erbjöd sig att betala pizza eller nått sånt om jag hämtade hem det men jag kände mig inte alls sugen. Inte på nån annan mat heller för den delen så det fick bli två rostade och ett glas oboy idag.
Om en timma ska jag infinna mig på hällgumsgatan för en prommis med en vän. Kanske passar på att köpa hem frukt till en fruktsallad då också, vore inte helt fel ikväll.

Tills dess? Jag borde verkligen städa här på rummet nu när jag har lite tid över, men jag känner verkligen inte för det. Får bli imorgon då jag bara har en lektion över dagen istället..

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0