Tisdag 22 september

Det är så kallt här inne på mitt rum nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Täcket värmer inte ens och då är det illa, brr! Men måste säga att jag är bra förvånad över att träden fortfarande är lite gröna och att de inte fallit ner mer löv på backen, det är ju ändå snart oktober. Det är ju bra, visserligen, men börjar bli lite less på den här mellan perioden nu innan det blir riktig höst-kyla så man åtminstonde vet hur man ska klä sig för att hålla sig varm hela dagen. Nu riskerar man ju bara att bli förkyld hela tiden istället.

Denna tisdag blir inte mer livad än någon annan. Ska ligga här inne under täcket och plugga på naturkunskapsprovet och även försöka se över SPA-provet och alla andra småläxor som är denna vecka. Skulle inte 2an vara värsta året? Tydligen var det någon som missförstod det där när dom la vårat schema.. ;)

Nu ska jag sätta tänderna i naturkunskapen. later



från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0