Tisdag 28 april

Engelska bokrecension, dopinguppgift, idrottshistoria - done done and done! Fick även 2 engelska nationella gjorda idag, och matteprovet klarade jag med nöd och näppe. Det flyter på rätt okej just nu tycker jag, det känns liksom inte alltför tungt. Men ändå är det något som fattas.. såklart..
Nåja, imorgon har jag ett kärt återbesök hos tandregleringen i hsand. Dock blir det real pain denna gång känner jag på mig. MEN ska man vara fin, ja då får man fan lida pin! Tänkte ta ett varv på torget där också och gallra ur det lilla som finns där. Nått ska jag väl kunna få med mig hem iallafall.

Nu ska jag fortsätta unna mig chips och dip såhär sista kvällen innan jag lever på flytande i ett par dar. Hejj på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0