irritation på hög nivå

Sitter på skolan och har nött på med det förbannade tk-programmet i flera timmar nu och helt plötsligt lägger det av och jag blir tvungen att starta om datorn. När jag loggar in igen och går det inte att starta det avbrutna testet som jag höll på med, vad fan!? Kommer det alltid vara sådär blir ja galen. Jag är så arg och det är verkligen panik i kroppen på mig över dem här förbannade faserna. Hahahaha ne kan inte annat än att skratta åt allt som ska jävlas hela tiden med detta körkort........ kanske inte är meningen att jag ska ta det?

Har iallafall stoppat lurarna från mp3n i öronen och ska försöka sysselsätta mig tills en vän kommer in till stan för för lunch. Är även dödshungrig till råga på allt!
Nu ska jag försöka låta bli att klaga och hitta något possitivt om denna tisdag. Eller kanske läsa det underbara smset jag fick inatt för tusende gången ;) hihi. 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0