pissväder

Jag har lust att ligga inne med persiennen nerdragen heeela dagen. Jag gillar inte lördagar nu för tiden.. jovisst - om det mor förmodan skulle hända nått kul är dom grymma, men på senaste tiden har dem inte bjudit på allt för mycket skojj. Bara vissa emellanåt. Dock har jag nog 3 lördagar framför mig med lite fart och fläkt så det ser jag framemot!

Jag ska ligga inne idag och plugga på körkortet tänkte jag. Istället för att bara läsa igenom alla sidor ska jag gå igenom studiehäftet också o se om jag överhuvudtaget tagit in nånting av det jag läst. ;p Nått ska väl iallafall ha kunnat fastnat tycker jag.

Börjar dagen med frukost iallafall.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Nej lördagar är bara bra om det händer något kul!

2009-08-01 @ 11:51:52
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: emma

hoppas du får en fin lördag trots vädert (:

2009-08-01 @ 14:24:23
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0