slö

Då gick denna helg mot sitt slut och en händelserik vecka tar fart imorgon. Har planer i stort sett varje dag fram till den stora dagen och det känns skönt på ett sätt. Ska ta mig tid att se till att på något vis få ordning på kortet till datasalen i skolan också så jag kan sitta och råplugga där en tid framöver.
Och imorgon har jag min efterlängtade halka.. Har ingen aning om vad som väntar och att köra dit eller hem blir också lite osäkert känner jag. Får gå som det går, inget mer med det.
Något annat roligt som förmodligen händer i veckan är finfrämmande från syster L och hennes grabb. Var rätt längesen vi sågs senast så det ska bli skojj. Hoppas på en sväng till något badställe med dem, annars bara mys.

Just nu slökollar jag på någon film och vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Är riktigt rastlös då jag inte gjort något speciellt vettigt under hela dagen, men ingen idé att tänka på något nu ändå.. Ska istället bara luta mig tillbaka och ladda inför morgondagen. :)


varit en duktig tjej idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0