Söndag 2 augusti

Augusti månad vare ja. Herregud, hela sommaren har snart passerat förbi. Man blir alltid lika förvånad av hur fort tiden går, inte sant?
Mitt humör är iallafall på topp idag - solen har äntligen tittat fram och den sägs ska stanna större delen av veckan. Självklart har jag legat ute hela förmiddagen. Det är bland det bästa jag vet på sommaren - att ligga ute med p3 på hög volym och njuta av värmen. Totally love it!
För tillfället ser det även ut att bli pangväder på lördag vilket vore helt underbart! Ska se till att få mig ett dopp eller två i veckan också om vädret nu tillåter dvs.

Nu ska jag ta ett glas vatten så jag inte får solsting och sedan slänga mig i solstolen igen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0