Måndag 28 december

Snart slut på året. Helt knas så fort det gått nu på slutet. Men det ska bli skönt med ett nytt år iallafall, som alltid!

Nu har iallafall jag fått riktigt lov också. Slutade mitt extraknäck igår och nu ska jag bara njuta av ledigheten. Visserligen fick jag en till dag till helgen men innan dess har jag nog hunnit sakna det endel, hehe.
Är iallafall kvar i övik ännu och grabben är iväg o gymmar för tillfället. Ikväll blir det bara lugnt, känner att jag behöver ta igen lite som inte riktigt hunnit varva ner nu över jul eller nått. Så blir förmogligen mycket sånt nu innan sista terminen drar igång igen..

Men nu ska ja sno ihop en fruktsallad innan favoriten stormar in genom dörren, hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0