oväder

Har varit helt tankspridd idag. Låste in bilnycklarna i bilen imorse som den klant man är. Löste sig iallafall, så åkte upp på gymmet för o kolla efter halsduken jag glömde där igår (klant vare) och den var iallafall kvar på plats som tur var. Dessutom hamnade jag i min första poliskontroll, vilket bara gjorde mig ännu fummligare..
Men utöver det har det inte hänt mycket roligt denna tisdag. Var så gott som ingen skoldag alls och det har bara snöat o snöat. Varför måste det alltid komma allt på en gång o skapa kaos istället för lite i taget o skapa myskänsla istället? Får låta bilen stå ikväll iallafall, för jag ger mig inte ut i detta rusk nått mer idag inte. Men det är nog lika bra, har en hög med plugg att få överstökad innan torsdag så det vore klokt av mig att sätta igång med det nu medans det finns tid och ork.

Hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0