segaste dagen någonsin

Har varit sån full fart på senaste tiden att jag har glömt bort hur det är att ligga hemma framför tvn en hel dag. Fy fan vad tråkigt jag haft! Är det såhär att vara typ arbetslös så ber jag för mitt liv att inte behöva bli det....
Har iallafall fräschat upp mig med en varm dusch nu på kvällen och på något sätt känner ja mig lite lättare till mods. Huvudvärken har lättat, men såklart kommer den tillbaka så fort jag sätter mig framför datan. Jag som behöver skriva i word på mitt samhälls arbete!! Ajja, det måste bli gjort så bara o bita i.

Tro om ja ska passa på att måla naglarna också nu när ja inte har nått att göra. Får se om ja orkar pilla på med det senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0