brr

Det har regnat precis hela dagen och det verkar aldrig ta slut på det någongång. Nu är jag iallafall ledig tills måndag, känns oerhört skönt! Har precis tryckt i mig en såndär micropizza (är alldeles för lat för att ställa mig o laga mat endast till mig själv..) och smuttar på ett glas cola. Godis och chips står klart på bordet inför en myskväll här hemma med en vän. :)
Medan jag väntar blir det lite komedi på 3an till att börja med - How I met your mother, rättare sagt. Får aldrig nog av typiska amerikanska komediserier.

Ha en fin fredagskväll!
I know I will.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Aaw TH ♥ (headern)

2009-07-10 @ 20:27:26
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0