så gick dagen mot sitt slut ännu en gång..

Blev en mystisdag (alla dessa mysdagar.. ;)) med goda vänner och Yes man. Hade lite svårt att koncentrera mig men den var iallafall bra av det jag såg. Blev även rabarberpaj och vaniljvisp, muuuums.
Nu sitter jag här och är hungrig igen. På tal om mat, sis hörde av sig tidigare idag också och bjöd med mig till grillningen på Kramm imorgon och det tackade jag inte nej till så det blir mys imorgon med. Hon funderade på att göra mig sällskap här hemma på fredag också och det tackar jag för! :) Underbart när hon är hemma.

Innan jobbet idag var jag och paps och kikade på mobiler. Är grymt less på den jag har och den är så jobbig att knappra på så känner att det är ett måste att byta. Hittade den jag spanat på den senaste månaden men att lägga så mycket pengar på en mobil i 2 år (man byter ju i princip så ofta) är det inte riktigt värt. Hittade ett annat alternativ som dessutom var skönare att ha i handen, så kanske slår till på den tillslut.



Fanns ju t.o.m i röd vilket inte gjorde saken värre precis, hehe.
Nåja. För tillfället är det big brother som håller mig vaken och nu hade jag tänkt gå till köket och gräva i skafferiet. Blir nog ett par mackor och oboy innan jag släcker ner.. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trevlig blogg du har!

2009-07-21 @ 23:03:53
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Håller med dig helt! :)

2009-07-22 @ 12:12:03
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Emma [FOTO]

vilken snygg!

2009-07-26 @ 22:59:57
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0