Torsdag 30 juli

Blev en tur till härnösand efter jobbet med nya bilen. Hälsade på sis o barnen och jag passade på att käka på subway. Mycket smarrigt! Skaffade mig en datakabel till telefonen också så nu är det inga problem med överföring etc.

Ska alldeles strax bege mig nerför backarna igen och möta upp några vänner hos mormor. Blir en lugn myskväll för vår del. Imorgon ska jag upp och göra mitt sista pass med jordgubbarna. Ni anar inte hur skönt det ska bli att få njuta av ledighet och riktigt sommarlov de 3 sista veckorna som är kvar innan skolstart. Samtidigt som jag vet att jag kommer ha endel tråkiga stunder känns det hur skönt som helst. Förhoppningsvis blir det mycket kul som händer under dessa veckor så jag inte klättrar på väggarna tillslut.. =)

.. Men vi hörs!


från bryggan i Ådal i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0