Don't play cheap with your heart

Idag mår jag så jäkla BRA alltså. Det känns ända inifrån magen och hela jag är pirrig av en glädje som jag inte alls vet vart den egentligen kommer ifrån. Känslan är ju nästintill obeskrivlig, och jag kan inte sluta fundera över vad som kan ha hänt. Kanske är det att jag insett att jag slipper vistas i en äcklig miljö med, ursäkta uttrycket, endel äckliga människor under en tid framöver, eller kanske att jag får umgås med mina syskon med respektive i helgen, eller kanske att vi snart ska åka ner till gatufesten och röjja gärnet, eller kanske är det bara något speciellt som gjort intryck hos mig. Något som får mig att känna lite extra värme och som får hjärtat att slå ett extra slag lite då och då. Det slog mig just att det förmodligen är en mix av allt ovan, och jag kan med lättnad säga att jag är så himla lycklig just för tillfället. :) Tack.

Och inte nog med det.. nu visas 3 avsnitt av SATC i rad på 3an. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0