Lördag 6 juni

Vill börja med att tacka alla för gårkvällen as always! Trots att jag inte fick släppa loss på dansgolvet som jag var riktigt taggad på så blev det en lyckad kväll trots allt. Men såklart ska ju alla kvällar ha sina bad moments men största besvikelsen var väl ändå vädret igår.. Tog ett tag innan jag tinade upp inatt när jag kom hem vill jag lova! Men med ett glas oboy gick det fint.
Idag är vädret detsamma. Har vi fått njutit av enda sommarvärmen för i år redan kanske? Just nu känns det som det iallafall.. men det kommer väl bara man har tålamod. Än har ju sommaren och framförallt sommarlovet bara börjat. :) Får hoppas på liiite mer värme tills nästa helg då det är stadsfest här. Ingen vila här inte!

Nu ska jag.. kanske hoppa in i duschen? Ja, blir nog så. Hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0