Onsdag 3 juni

1 enda dag kvar av år 2. Det känns hur bra som helst, även fast man inte riktigt hunnit med och tiden bara runnit iväg. Men jag är ändå nöjd och det ska bli skönt med sommarlov nu. Även att detta är det sista någonsin och därför ska jag ta vara på det till tusen!
Skoldagen har förövrigt varit onödig såklart och just nu sitter jag med färg i håret. Bort med utväxten (Y) Ikväll hade jag tänkt lura hit nån buse för o kolla på Hide and Seek som går på 6an som jag inte hunnit se än. Klarar fan inte av sånna filmer själv men med sällskap går det kanon och jag älskar't. Får hoppas nån har lite tid öveeeer.

Nu ska jag stoppa något i magen och sedan sköjla ur färgen.. later on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0