tråkdag

Man märker direkt när det regnar eller inte. Iallafall gör jag det. Humöret blir liksom inte det samma och orken finns inte där till nånting. Skulle egentligen haft körlektion om 1 timme men den blev inställd tråkigt nog.. fick iaf en ny tid nästa vecka så det går lika bra det.
Mamma är just nu nere och lånar en bok till mig som vi fick i läxa att läsa över sommarlovet(!!).. o inte fick man välja heller! Det skulle promt vara en som skildrar 1800- eller 1900-talet av något slag. Blev en krigsbok för mig, såklart. Det ska nog sysselsätta mig lite under dagen. Ikväll ska jag och en vän ta igen lite tid tillsammans, får se vad vi hittar på i det här vädret.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0