vad var det jag hörde? jo SOMMARLOV!

Kan inte påstå att det känns, men nu är det verkligen sommarlov på riktigt. Det börjar nog kännas mer när stadsfesten varit, brukar iallafall vara så. Nu är det bara att ladda om för en helg full av fest - förhoppningsvis. Finns risk att jag börjar jobba redan på måndag.. men det är ju bara halvdagar så det är inga större problem, dessvärre är jag lite upptagen vissa dagar så har jag tur får jag lov hela nästa vecka ;D

Ikväll ska jag nog ta mig i kragen och städa rummet. Ser ut som en svinstia här och nu får det vara nog! Annars blir det nog bara en lugn kväll. Imorgon tar 3orna studenten här och då blir det utgång (det är iallafall planerna..) Men just nu ser det lite mörkt ut på festfronten.. nåja det blir som det blir. Jag ska ha kul har jag bestämt iallafall!

Dessutom kom mina varor från h&m idag, great. Får hoppas på att mamma orkar hämta dem senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0