Fredag 15 maj

Just nu skulle jag vilja kunna utropa ett efterlängtat "skönt med helg!", men nej. Denna helg är hantverksprogrammets stil- & hälsomässa på Kramm.. blir upp imorgon igen och kämpa på med massage hela dagen. Men det lönar ju sig senare som tur är. Idag var det ganska dött där iallafall. Satt på ansiktsmålning och där var det ingen fart alls, 3 barn på hela dagen var det trorja (Y) Men blir nog bättre imorrn på den fronten.
Förövrigt har jag hunnit med en fotbollsmatch ikväll bara, och nu ligger jag i sängen och lyssnar på magen som kurrar. Ska ta och fylla på nu tänkte jag, får se vad som finns i skåpen här hemma. Hejj.

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

ha en bra dag! :)

2009-05-16 @ 15:09:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0