Le

Ja, idag är en sån dag då jag bara skulle kunna gå runt och le hela tiden. Varför? Egentligen har jag inget bra svar på det, men de flesta pusselbitarna börjar falla på plats. Visst, det finns vissa som fattas fortfarande, men det kommer man nog aldrig komma ifrån..
Imorgon bär det iallafall av ner till Stockholm och jag skulle inte kunna längtas mer. Det ska bli gudomligt att få komma ifrån allt här hemma och slippa se vissa ansikten hela tiden. Njuter bara av tanken. Ska verkligen se till att slappna av och släppa allt för ett tag, det är jag i stort behov av.

Men nu ska jag vila upp mig och sen göra sista rycket med historian innan jag lägger den på hyllan över helgen. Nu hörde jag åskan också, damnit.. ajja, Ha det!

(Tack gud för att jag har sånna fina, härliga och förstående vänner och klasskompisar. Ni är guld!)

Kommentarer
Postat av: micki

Jättemysig blogg :)

2009-05-20 @ 19:45:48
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0