Tisdag 12 maj

Vilken vanesak det här blir lätt. Att uppdatera så fort man kommer hem/gjort något eller om man har något vettigt att säga. Men som många andra säger så är det himla skönt att låta orden flöda ibland, och att det känns som om någon bryr sig gör bara saken ännu mer beroendeframkallande.

Idag har jag iallafall gjort bort mitt sista nationella prov för denna årskurs. Ma B stod på tur och det kändes helt okej, men är ganska säker på att med provet i hand så gick det dåligt. Men det är inget jag tänker grubbla över, jag gjorde bara så gott jag kunde.
Efter det provet slutade vi iallafall men jag var duktig och stannade kvar för att plugga körkortsteori. Tog mig äntligen igenom fas A på teoriprogrammet så nu är det bara att kämpa sig igenom nästa fas. Hade tänkt att läsa endel i boken ikväll då det inte är något annat viktigt förrän nästa tis då vi har eng-prov igen.. får gå det också!

Nu ska jag erbjuda hjälp till Mam & Pap som håller på att montera upp våra nya utemöbler till vår nybyggda altan. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0