Tisdag 26 maj

Härlig sovmorgon och jag vaknade även upp med ett leende på läpparna imorse. Men konstigt vore väl annars, hehe. Synd nu bara att man måste bege sig till skolan.. känns inte som det är så mycket kvar av dagen. Men jag slutar inte förrän tjugo över två så några lektioner har jag att stå ut med.
Idag är det tisdag iallafall och har jag tur slipper jag gå tillbaka till en enda mattlektion mer än den nu i eftermiddag. Hoppas bara jag klarade det där jäkla provet, annars blir det omprov.. suck. MEN som jag brukar säga - det får gå det också.

Nu ska jag packa väskan och ringa jennf, then schoool. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, ja jag blev så glad när vi pratade om milano och twilight att jag var tvungen att skriva ner det :D haha

2009-05-26 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0