bara blä

Åh vad jag älskar...
..att det är kallt & jävligt ute och man ska behöva se ut som en michelingubbe varje gång man ska utanför dörren.
..att vi har prov och läxor framföver i ämnen som jag inte finner ett enda intressant ord i.
..att det nästan är 6 hela veckor kvar till jullov.
..att jag fick i mig en halv köttbulle och äckelmos till middag bara för dem här jävla gummisnoddarna som flyttar om i käften.
..att jag och min pojkvän är ca 10 mil ifrån varandra, vilket gör att han inte är tillgänglig när jag behöver honom som mest.......


ingen bra dag som ni ser.


(Förutom att jag tillbringat 4 månader tillsammans med favoriten idag. Underbart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0