blä

Skjutsade iväg favoriten till bussen för en timma sedan och jag saknar honom som ett tok redan. Tycker inte den här helgen räckt till för fem öre. Tycker jag bara hinner säga "hej" på fredagarna och sen är det "hejdå" på söndagarna igen. Men bara hälften kvar nu och sen slipper vi det här - bara att härda. Ska verkligen bli underbart när vi får ses varje dag sen!

Just nu sitter jag här i sängen med datorn på magen och väntar på att mamma ska komma hem så det blir mat. Känner inte för att göra nånting annat än att titta på massa serier o filmer ikväll. Äta godis vore inte fel heller. Får hatta ner sen o köpa choklad eller nått, för jag tar mig nog inte igenom kvällen utan nått riktigt sött. Har ju liksom inte grabben här så det säger ju sig självt..

Ne nu ska ja slå igång förra veckans avsnitt av ensam mamma söker och se efter om det hände nått roligt medan jag var borta. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0