första advent

Nej ursch o fy vad det går dåligt med uppdateringarna här nu för tiden. Har så mycket annat i livet som tar plats så jag hinner inte med mig. Senaste veckan har jag haft totalt fullt upp och förhoppningsvis blir kommande vecka likadan. Har mycket med UF-företaget nu men det är rätt skojj måste jag säga. Träningen skjuts lite åt sidan dock men denna vecka ska vi förhoppningsvis pallra oss iväg ett par gånger.

Det är som sagt första advent idag. Helt sinnes vad tokigt det känns. Snart är det julafton också och jag längtar dit riktigt mycket i år. Sen att det är jullov och grabben kommer vara hemma i lite drygt 2 veckor är så underbart! Som jag sa till honom innan han for - jag önskar mig inget annat till jul än att få mer tid med honom. :)

Nu blir det borsta tänderna och tvätta bort geggan. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0