Nu är den på plats!

Nästan precis kommit hem från dagen och ska snart käka och ta itu med svenska-essän som ska in på fredag. Utöver det sitter jag bara här och begrundar min skapelse på armen - jo, jag har gått o tatuerat mig idag! I finally did it! Det är iallafall en fyrklöver i svart/vitt på höger underarm. Svedan har börjat lägga sig nu och även liite utav rodnaden på skinnet vilket gör att den får en mer rättvis bild av hur den kommer se ut när den läkt riktigt. Tills dess blir det noga skötsel och rengöring såhär i influensa tider.. ;)
Annars har dagen varit sådär hemskt onödig som de flesta dagar känns nu mera. Kikade film på Samhällen, gjorde en hårinpackning på HV och på svenskan babblade vi bara som vanligt. Naturen är inställd denna vecka och det njuter jag verkligen av kan jag lova! Men får väl förmodligen igen det senare..

Nu ska jag gnugga de få geniknölar jag har uppe i huvudet och se om jag kan få ner några ord på papperet här framför mig. Hörs!

Kommentarer
Postat av: isabelle

MEN PETRA :O en tatuering.. fan vad kul :D ska bli kul att se den IRL sen nästa gång vi ses :)

Men måste prata med dig om bijetterna till TH konserten i göteborg så fort som möjligt. :)

2009-11-04 @ 16:52:37
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0